مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-14سياسي

یادداشت| تی مردم، سی مردم


کمتر از چند روز تا رسیدن زمان میزبانی مردم چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور و اعضای هیات دولت باقی مانده و در این روزها این استان حال و هوای متفاوتی به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صادق فرامرزی در خصوص دور دوم سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری یادداشتی نوشته که متن کامل آن در ادامه آمده است؛ کمتر از چند روز تا رسیدن زمان میزبانی مردم چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور و اعضای هیات دولت باقی مانده و در این روزها این استان حال و هوای متفاوتی به خود گرفته است.

  ساعت ها و روزهای آینده هیجان انگیز است، زیرا قرار است برخی از بزرگترین و مسن ترین پروژه های تاریخ نوین چهارمحال وبختیاری افتتاح شود؛ پروژه هایی که برخی از آن ها به اندازه یک نسل زمان برد و بهره برداری از آن ها بخشی از مشقت های تاریخی مردم استان را رفع می کند و امید به آینده زنده می شود چرا که برخی از این پروژه ها برای مدتی عملاً راکد شده بود.

در این سفر قرار است طرح های بزرگی در بخش های مختلف به بهره برداری برسد و در حوزه آب نیز پروژه های قابل توجهی آماده افتتاح است و این نویدبخش برنامه منسجم دولت و مجلس برای عبور از تنش آبی است؛ از جمله مطالبه های دیرینه مردم چهارمحال و بختیاری طرح انتقال آب قانونی با هدف تامین آب آشامیدنی 450 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| تی مردم، سی مردم

یادداشت| تی مردم، سی مردم